gimnazija

predšolska vzgoja

umetniška gimnazija - likovna smer

2016/2017

MLADI ZGODOVINARJI V KNEŽJEM MESTU

Gimnazija Celje – Center je uspešno gostila 16. državno tekmovanje mladih zgodovinarjev Slovenije, kjer so se odlično odrezale tudi celjske šole

V soboto, 1. 4. 2017, je na Gimnaziji Celje – Center potekalo 16. državno tekmovanje mladih zgodovinarjev Slovenije. 244 tekmovalcev s srednjih strokovnih šol in gimnazij se je pomerilo v znanju o industrializaciji v prvi polovici 19. stoletja ter ekipno v poznavanju Celja in njegovih zgodovinskih znamenitosti, z njimi pa je v Celje prišlo tudi več kot 70 mentorjev. Na slavnostni podelitvi v Narodnem domu Celje so tokrat podelili 13 zlatih in 32 srebrnih priznanj, nagradili pa so tudi 6 ekip. V imenu častnega pokrovitelja, Mestne občine Celje, je mlade tekmovalce nagovorila tudi podžupanja mag. Darja Turk, o pomenu in razumevanju zgodovine ter njenem šolskem kontekstu pa je mladim zgodovinarjem spregovoril tudi dr. Tone Kregar, direktor Muzeja novejše zgodovine Celje.

Na tekmovanju, ki ga sicer že šestnajsto leto zapored v sodelovanju z lokalnimi partnerji organizira Društvo učiteljev zgodovine Slovenije, so se odlično odrezali tudi celjski dijaki – srebrna priznanja so osvojili: Matija Cvikl (I. gimnazija v Celju) ter Urh Šelih in Martina Lenko (Gimnazija Celje – Center), zlati priznanji pa Mateja Kužner Čelešnik (GCC) in Tomaž Maroh (Srednja šola za kemijo, elektrotehniko in računalništvo Šolskega centra Celje). Med ekipami se je na 3. mesto med srednjimi strokovnimi šolami uvrstila ekipa GCC v sestavi Mateja Kužner Čelešnik, Mihaela Koželjnik, Martina Lenko.

Na GCC so priložnost izkoristili tudi za to, da so Celje pobliže predstavili gostom iz Slovenije, ki so se lahko podali na voden ogled knežjega mesta, na Stari grad in po zbirkah Pokrajinskega muzeja Celje.

PRILOGA: Skupinska fotografija tekmovalcev s podelitve v Narodnem domu (arhiv GCC)

Dodatne informacije:

Gregor Deleja, ravnatelj GCC, 041 708 945, gregor.deleja@gcc.si

Prispevka ni mogoče komentirati.