PV v Hermanovem brlogu

Igra, veselje in spontano učenje v MNZ Celje

 Ob besedi učenje večina nima najbolj prijetnih asociacij. Sploh, če se priključi še matematika (no, razen pri redkih izjemah J ). V Kurikulumu za vrtce je med cilji za področje matematike tudi tale: »Doživljanje matematike kot prijetne izkušnje.« Če vprašate današnje najmlajše obiskovalce Hermanovega brloga v Muzeju novejše zgodovine Celje, je bila matematika prav to: prijetna in zabavna.

Klara, Žiga, Gašper in Rok iz 3. H so v okviru modula matematika za otroke pod vodstvom prof. Tatjane Ravničan Ganzitti pripravili nekaj zabavnih dejavnosti preko katerih so otrokom predstavili like, naučili pa so jih tudi njihovega poimenovanja v angleščini. Tako so povezali znanje o igri iz 1. letnika z modulom, ki ga spoznavajo letos.

Metka Krajnc, prof.

Pojdi na vsebino