Enajsta šola pod mostom: mesto brez reklam

Zavod Metro SR in dijaki GCC se vsako leto Mesecu prostora Ministrstva za okolje in prostor pridružimo z delavnicami »Enajsta šola pod mostom«, s katerimi ozaveščamo o pomenu mest in jih vsako leto tudi drugače tematsko obarvamo.

Letošnje delavnice so naslavljale tokratno izbrano tematiko – težavo prekomernega oglaševanja v prostoru mesta. Delavnice smo zato letos poimenovali Enajsta šola pod mostom: mesto brez reklam.

V delavnicah smo se ukvarjali z oglaševanjem in njegovim vplivom na javni prostor. Raziskali smo različne vidike oglaševanja, še posebej tiste, ki imajo vpliv na vizualno podobo mesta. Poleg tega smo se ukvarjali tudi z vidiki oglaševanja, ki na trajnostni prostorski razvoj vplivajo posredno, kot npr. množično tiskanje papirnatih letakov.

Dijaki so v mesecu dni evidentirali, koliko tiskanih letakov prejme vsako gospodinjstvo na domač naslov in pri različnih ponudnikih, kot so trgovine, drogerije, druge trgovske in storitvene dejavnosti. Poleg tega so evidentirali, koliko gospodinjstev se je dejansko odločalo za nakupe na podlagi prejetih letakov.

Na zaključni predstavitvi, ki bo v torek, 19. 10., ob 10.30 v zbornici GCC, nas bodo dijaki soočili s številkami in z inovativno prostorsko instalacijo opozorili na težavo prekomernega oglaševanja.
Instalacija je postavljena na stopnišču Gimnazije Celje – Center, kjer bo tudi potekala zaključna predstavitev z novinarsko konferenco, s katero bi radi širšo javnost v Mesecu prostora opozorili na slabo poznavanje problematike in zmožnost našega vplivanja na pojav množičnega oglaševanja v fizičnem prostoru.

Mentorji projekta: Gorazd in Mojca Furman Oman, Maja Rak

Pojdi na vsebino