TOM telefon

TOM telefon je namenjen otrokom in mladostnikom, ki se v procesu odraščanja srečujejo z različnimi vprašanji, dilemami ali stiskami. Na brezplačni telefonski številki 116 111 lahko vsak dan, tudi ob nedeljah in praznikih, med 12. in 20. uro, svetovalcem zaupajo svoje težave ali jih prosijo za nasvet in dodatne informacije. Anonimnost in zaupnost pogovora sta zagotovljeni. Na ta način želimo mlade vzpodbuditi k razvijanju samozavesti in komunikacijskih spretnosti ter jih pripraviti na samostojno reševanje konfliktnih situacij.

TOM telefon deluje v okviru Zveze prijateljev mladine Slovenije (ZPMS). Ustanovljen je bil leta 1990 na pobudo Komisije za otrokove pravice pri ZPMS. Nacionalna mreža TOM povezuje okoli 100 usposobljenih svetovalcev.  Sestavlja jo 8 svetovalnih skupin: Idrija, Krško, Ljubljana, Maribor, Murska Sobota, Slovenske Konjice, Tolmin in Velenje.

V lanskem letu se je spremenila dolgo časa uveljavljena telefonska številka 080 1234. Zamenjala jo je telefonska številka 116 111. Sprememba se je odvijala v skladu z direktivo Evropske komisije. Šlo je za poenotenje telefonskih številk za vse humanitarne projekte na območju Evropske unije. V okviru kampanje »Nova številka, stari prijatelji«, s katero smo oglaševali novo številko, smo prenovili tudi spletno stran e-tom, preko katere nam otroci in mladostniki lahko postavijo vprašanja, z današnjim dnem pa je na tej isti strani zaživela tudi spletna klepetalnica https://www.e-tom.si/klepetalnica (urnik svetovanja bo objavljen sproti). Vse informacije o TOM telefonu bodo odslej za otroke in mladostnike dostopne tudi na Facebook strani.

Pojdi na vsebino