Dijaška skupnost in DRT
V Dijaško skupnost GCC so vključeni dijaki vseh treh programov. Svet dijaške skupnosti sestavljajo predsedniki vseh oddelčnih skupnosti. Svet dijaške skupnosti vodi predsedstvo – Lara Jazbinšek, 3. b, predsednica, in Ažbe Lipnik Tirgušek, 4. c, podpredsednik, ki so ju dijaki izvolili na volitvah v začetku šolskega leta.
Svet Dijaške skupnosti se bo sestajal najmanj enkrat mesečno. Predsedniki se bodo na sestankih seznanjali z načrtovanimi mesečnimi aktivnostmi, posredovali svoje predloge in opozarjali na morebitno problematiko v oddelčnih skupnostih in na šoli. Na sestankih bodo občasno sodelovali tudi gostje, ostali učitelji in ravnatelj. Predsedniki bodo skrbeli za informiranost oddelčnih skupnosti o dogajanju na šoli ter zbirali mnenja, predloge in pripombe.
Dijaški razvojni tim je posvetovalni organ ravnatelja, ki ga predlaga Svet dijaške skupnosti. V šolskem letu 2024/2025 DRT sestavljajo: Inja Groboljšek, Maruša Kolman, Nika Pipan, Lara Jazbinšek, Eva Zevnik, Juš Mežnar, Lan Reberšek, Lan Oset, Pia Mlakar, Maša Mandelc, Pika Lekš, Živa Kelgar, Rok Horvat Knez, Lana Klöckl, Zala Grögl.
Načrtovane aktivnosti v šolskem letu 2025/26: fotografiranje oddelčnih skupnosti (10. 9), sejem rabljenih učbenikov, akcija Podari učbenik, spoznavni dan za novince, natečaj za novo podobo na GCC puloverjih/majicah/kapah, jesenski (kostanjev) piknik, dobrodelni koncert in ostale humanitarne akcije (npr. Anina zvezdica), Centrovizija, Gregorjeva pošta, priprava zaključne akademije, predaja ključa. Dijaška skupnost bo v skladu z lastnim načrtom dela organizirala okrogle mize o aktualnih družbenih in šolskih temah ter druge dejavnosti.
V sodelovanju z novinarji Sledka bo dijaška skupnost pripravila tematske dneve/tedne (teden solidarnosti, strpnosti, zdravja, dan Evrope, teden čokolade).
Nadaljevali bomo s širjenjem mreže tutorjev, ki bodo dijakom prvega letnika pomagali pri težavah ob prehodu iz osnovne v srednjo šolo. Dijaki tutorji bodo pomagali tudi pri učnih težavah.
Ponovno bomo spodbudili dijake, da dopolnijo gradiva v banki zapiskov.
Če bo naslednje leto dovolj zanimanja, bomo ob koncu 1. ocenjevalnega obdobja izvedli izmenjavo med programi.
V šolskem letu 2025/26 bomo skrbeli za čisto in zdravo okolje, skrbno ločevali odpadke, zmanjšali uporabo plastenk in ostale embalaže, pozitivno bomo vplivali na osebnostni razvoj dijakov in jih opozarjali na škodljivost alkohola, drog in drugih oblik zasvojenosti. Pozornosti bomo posvetili tudi tematiki nasilja. Ustvariti želimo čim boljše pogoje za delo in razvijati dobre medsebojne odnose. Skrbeli bomo, da tudi v tem šolskem letu ne bi prihajalo do nasilja na šoli.